En liten "bloppis" ??

Först och främst vill jag bara skrika! Vad fan har hänt med vädret???!!!!! Jävla äckligt, kallt, soligt, regnigt och blåsigt och ALLT på en och samma gång!? Nej usch och tvi, ge mig sommar!

För det andra funderar jag på en liten bloppis... Vet inte riktigt, men tror det blir en då jag har lite grejer att bli av med :) Måste bara se vad jag ska fota med, då min kamera är helknas.

Lite grejer jag kan nämna nu iaf;

Sadel
Div. täcken, samtliga strl: 135
Något träns
Olika bett, framförallt pessoa
Någon martingal
skritttäcke
tyglar
mm


Jag är intresserad av att byta saker. Är det någon som är på jakt efter något särskilt, mejla elelr kommentera så får vi se om vi kan lösa det :)


Kommentarer
Postat av: nikki

jag har bloppis på min hästblogg kolla om de är nått du e intresserad av så kanske vi kan göra nå byte:)

2011-05-03 @ 23:34:07
URL: http://NikkiOchFilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0